عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

پاسداشت آئین چهارشنبه سوری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد

مراسم پاسداشت آئین چهارشنبه سوری به همت فعالان زنجیره فرهنگی باور با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی و جمع کثیری از دانشجویان در سالن شهید احمدی روشن برگزار شد .

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی علوم بهزیستی و توانبخشی؛ مراسم پاسداشت آئین چهارشنبه سوری به همت فعالان زنجیره فرهنگی باور با حضور دکتر محمد کمالی رئیس دانشگاه، دکترحسن شاکری معاون فرهنگی دانشجویی، دکتر عرب معاون پژوهشی دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان عصر دیروز در سالن شهید احمدی روشن برگزار شد .

دکترحسن شاکری در مراسم پاسداشت آیین چهارشنبه سوری ضمن تقدیر و تشکراز زحمات فعالان زنجیره باور گفت؛ سال نو را به همگی تبریک می‌گویم،  نوروز در بین ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد مسئله هویتی و جشن ملی و آئینی ماست  همیشه در دست مردم بوده و به نحواحسن برگزار و در هر زمان با هرسلیقه‌ای این مسیر تداوم خواهد داشت و باعث تحکیم وحدت، وفاق، احساس هویت و وجدان مشترک می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: احترام گذاشتن به سنت چهارشنبه سوری فلسفه‌ای چند هزار ساله  در بین ایرانیان دارد، این سنت دیرین باعث اتحاد، وحدت و یکپارچگی میان ما می شود. باید سعی کنیم در اجرای این رسم و سنت دچار انحراف و ساختار شکنی و اخلال در نظم عمومی نشویم.

این  برنامه با اجرای تئاتر، استندآپ کمدی، موسیقی، رونمایی از اولین شماره رادیو طنزیستی، برگزاری مسابقات متنوع و مراسم آتش بازی به رسم و سنت دیرینه ایرانیان  و همراه با صرف شام به پایان رسید .

زنجیره فرهنگی باور متشکل از کانون های فرهنگی و انجمن اسلامی دانشجویی است که با پشتیبانی معاونت فرهنگی دانشجویی فعالیت می‌کند .