عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

با حضور دکتر محمد علی طاهر: استادان نمونه آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان...

آیین پاسداشت روز معلم، بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و آیین سومین تجلیل از استادان نمونه آموزشی دانشگاه شهید باهنر با حضور دکتر محمد علی طاهر رئیس دانشگاه و دکتر محمد صادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کرمان، روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸، در تالار وحدت د انشگاه شهیدباهنر کرمان برگزار و از ۱۴ استاد برتر در حوزه آموزشی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، این آیین با حضور جمع کثیری از استادان، دانشجویان و کارمندان برگزار شده بود دکتر محمدرضا اسلامی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، ضمن خیر مقدم، هفته معلم و مقام معلم را به تمامی معلمان، استادان و دانشجویان را تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مطهری را گرامی داشت و به روح پاک بنیان گذار داشگاه مرحوم مهندس علیرضا افضلی پور و بانو فاخره صبا درود فرستاد.

دکتر اسلامی، به روند انتخاب استاد نمونه آموزشی دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه شهید باهنر به مناسبت قدر دانی و تجلیل از سرآمدان آموزش آیین‌نامه‌ای تدوین کرد تا براساس آن از استادان نمونه آموزشی تجلیل گردد که امروز سومین آیین تجلیل ازاستادان نمونه آموزشی دانشگاه است.

وی عنوان کرد: در این آیین‌نامه سعی شد، همه فعالیت‌های آموزشی استادان رصد و کسانی که بیشترین امتیاز را کسب نموده‌اند انتخاب شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: تعداد منتخبین هر دانشکده براساس جمعیت اعضاء هیات علمی آن است که به ازای هر چهل نفر عضو هیات علمی، یک نفر واجد شرایط است.

وی گفت: اگر جمعیت هر دانشکده کمتر از چهل باشد ترتبیی اتخاذ شده که در سال‎‌های آینده بتوانند در این رقابت شرکت نمایند روند انتخاب به شکلی طراحی شده که ابتدا بررسی امتیازات در کمیته دانشکده انجام شود و سپس افراد انتخاب شده از هر دانشکده به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه معرفی می‌شوند تا از بین آنان کسانی که حائز امتیاز شدند توسط کمیته منتخب دانشگاه استاد به عنوان استاد نمونه آموزشی برگزیده تا از آنان تجلیل شود.

دکتر اسلامی تصریح کرد: امسال در بین منتخبین سه نفر از دانشکده فنی و مهندسی، دو نفر از دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دو نفر از دانشکده کشاورزی، یک نفر از دانشکده علوم، دونفر از دانشکده ریاضی و کامپیوتر، یک نفر از دانشکده حقوق و الهیات، یک نفر از دانشکده دامپزشکی و یک نفر از دانشکده هنر و معماری حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: به رسم ادب و احترام مقرر شد هر سال از استادانی که به کسوت بازنشستگی نائل شده و در امر آموزش سرآمد بوده تجلیل شود.

در پایان از دکتر کاظم سعیدی و دکتر مهدی عباس نژاد در حوزه علوم پایه -دکتر عیسی سلاجقه، دکتر مهران عامری و د کتر رامین رئیس زاده در حوزه فنی و مهندسی -دکتر محمد صادق بصیری و دکتر سعیده گروسی در حوزه دانشکده ادبیات و علوم انسانی- دکتر حسین معصومی در حوزه کشاورزی -دکتر عبدالرضا محمد حسین زاده در حوزه حقوق و الهیات- دکتر عباس سالمی پاریزی و دکتر رضا نکویی در حوزه ریاضی و کامپیوتر - دکتر محمد مهدی مولایی و دکتر امید دیانی در حوزه دامپزشکی و دکتر محمد ایرانمنش در حوزه هنر و معماری، تقدیر شد.