عمومی | دانشگاه سمنان

اقدامات دانشگاه سمنان در کمک به سیل زدگان / از اعزام نیرو تا ارسال کمکهای نقدی و غیر نقدی


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان گفت : خانواده دانشگاه سمنان به شکلهای مختلف به یاری سیل زدگان مناطق مختلف کشور شتافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر رستم شامحمدی با اعلام این خبر گفت : از جمله این اقدامات می توان به اعزام ۴۰ نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی و اعزام بیش از ۳۵ نفر از دانشجویان دانشگاه سمنان در قالب گروههای جهادی به مناطق سیل زده استان لرستان به همراه اقلام مورد نیاز سیل زدگان شامل خوراک ، پوشاک ، چادر ، پتو و ... اشاره کرد .
وی همچنین  ارسال کمکهای دانشگاهیان دانشگاه سمنان به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده، شامل چهار هزار عدد انواع کنسرو ، ۳۰۰ تخته پتو ، بیش از ۲۰۰ عدد زیر انداز ، بیل ، کلنگ ، چکمه و .... را از دیگر کمکهای دانشگاه سمنان به مردم مناطق سیل زده عنوان کرد .
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان ایجاد پایگاه جمع آوری کمک های غیرنقدی ، برپایی غرفه توسط کانون دانشجویی خیریه مهر دانشگاه و فروش اقلام خوراکی ، صنایع دستی، نقاشی،کاریکاتور، جمع آوری کتاب های کنکوری و البسه و صرف سود حاصله برای کمک به سیل زدگان و ایجاد پویش با عنوان #- دو- هزار- تومانی ، با شعار “ هم وطن کنارتم” جهت دریافت کمک های نقدی دانشگاهیان دانشگاه سمنان توسط بسیج دانشجویی را از دیگر اقدامات دانشگاه سمنان در این زمینه عنوان کرد .
دکتر شامحمدی  اختصاص بخشی از حقوق فروردین ماه دانشگاهیان دانشگاه سمنان با همکاری معاونت اداری - مالی و تهیه  اقلام و کالاهای ضروری و توزیع آنها توسط نمایندگان دانشگاه در مناطق سیل زده را بخش دیگری از کمکهای دانشگاه سمنان به مردم مناطق سیل زده برشمرد .
به گفته وی ، اطلاع رسانی نحوه کمک رسانی دانشگاهیان به مناطق سیل زده کشور در فضاهای مجازی و تهیه کلیپ از فعالیت گروه های جهادی اعزامی به مناطق سیل زده هم از دیگر اقداماتی است که با همکاری روابط عمومی دانشگاه در راستای سیل اخیر انجام شده است .









نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.