عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

همایش بین المللی تازه های پژوهش در علوم ورزشی به کار خود پایان داد

با تجلیل از مقالات برتر، اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی تازه های پژوهش در علوم ورزشی در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ابوالفضل بضاعت پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم گفت: به دلیل شرایط جوی، بیشتر همایش های علمی دانشگاه محقق اردبیلی در نیمه اول سال برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه تا مهر ماه سال جاری ۷ همایش علمی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود، اضافه کرد: از این تعداد ۵ همایش به صورت بین المللی و ۲ همایش هم به صورت ملی برگزار خواهد شد.
بضاعت پور با اشاره به اهداف همایش های علمی تصریح کرد: دانشجویان در این همایش ها با یافته های جدید علمی در رشته های مرتبط آشنا شده و محققان نیز با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه از برگزاری همایش های علمی حمایت می کند، اضافه کرد: این همایش ها در رتبه بندی های علمی دانشگاه تاثیر مثبتی دارد.
دکتر امیر علی جعفر نژاد دبیر اجرایی اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی تازه های پژوهش در علوم ورزشی گفت: حدود ۹ ماه پیش مقدمات برگزاری این همایش آغاز شد و پس از طی مراحل دریافت مجوز، اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی تازه های پژوهش در علوم ورزشی میزبانی کردیم.
وی اضافه کرد: حدود ۴۶۲ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که حدود ۳۰۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و ۵ نفر از اساتید دانشگاه های ترکیه در این همایش حضور داشته و دو نفر از آنها سخنرانان کلیدی بودند.
جعفرنژاد اضافه کرد: این همایش ها سبب می شود که دانشجویان به خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی با محیط های بین الملی در همایش های علمی آشنا شوند.
یادآور می شود که در پایان این مراسم از مقالات برتر و سخنرانان با اهدای هدایایی تقدیر شد.