عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

مراسم گرامیداشت مقام استاد و تقدیر از دکتر احمدعلی نوربالا در بیمارستان روزبه برگزار شد

گالری عکس

روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸ مراسم گرامیداشت مقام شامخ استاد و تقدیر از دکتر احمدعلی نوربالا در بیمارستان روزبه با حضور برخی از اساتید پیشکسوت، اعضای هئیت علمی بیمارستان و دانشگاه، دستیاران و سایر کارکنان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان روزبه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر شریفی، مدیر گروه روان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تبریک روز استاد از مقام اساتید قدردانی کرده و زحمات این بزرگواران را ستود.
سپس دکتر یحیوی رئیس بیمارستان روزبه با تبریک روز استاد، ضمن قدردانی از زحمات اساتید برای آنان آرزوی موفیقت کرد، ایشان همچنین با تشکر از زحمات سالیان متمادی دکتر نوربالا ایشان را شخصیتی ارزنده و استادی توانمند معرفی کرد.
در ادامه دکتر محمدی، دکتر آخوندزاده و دکتر صادقی از اساتید پیشکسوت روزبه با تبریک روز استاد مطالبی را در خصوص شخصیت علمی و حرفه ای دکتر نوربالا بیان کرد.
سپس دکتر نوربالا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم از زحمات همه اساتید، دستیاران، دانشجویان و همکاران قدردانی کرده و گفت: بهترین و لذت بخش ترین محل برای خدمت حوزه آموزش و پرورش است.
در پایان این مراسم با حضور دکتر بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اهدای لوح وهدایایی از طرف دکتر جلیلی، دکتر میرسپاسی، گروه روان پزشکی مجموعه بیمارستان روزبه، دفتر دانش آموختگان، دکتر نجاتی صفا به نمایندگی از گروه روان تنی بیمارستان امام و سایر دوستان و همکاران دکتر نوربالا از ایشان قدردانی شد.
همچنین در این برنامه از چهار دستیار فعال در حوزه آموزش از سوی واحد آموزش بیمارستان تقدیر به عمل آمد.
افتتاح خانه استاد بیمارستان روزبه یکی دیگر از برنامه های این روز بود که توسط دکتر بهادری افتتاح و در این مراسم دکتر اربابی به عنوان مدیر پروژه خانه استاد بیمارستان روزبه و دانشگاه معرفی شد.

عکس و خبر: محمد علی پور