عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: مهم‌ترین اهداف ما در توسعه فضاهای فیزیکی ارتقای شاخص‌های سلامت است

دکتر عبدالمحمد خواجه‌ئیان در بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت شهر آبپخش و سعدآباد اظهار کرد: هدف از اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت ارایه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم است و با  بهبود و بهسازی فضاهای فیزیکی مراکز و خانه‌های بهداشت و همچنین  استقرار تجهیزات استاندارد شده، سعی کرده‌ایم به شاخص‌های سلامت در حوزه بهداشتی برسیم.
دکتر خواجه‌ئیان ضمن بررسی نحوه ارایه خدمات در این مراکز از طریق سامانه سیب، عملکرد مراکز خدمات جامع سلامت آبپخش و سعدآباد را مورد بررسی قرار داد و با تاکید بر افزایش خدمات سلامت گفت: آموزش سلامت و ارتقای خودمراقبتی و  پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر نظیر فشارخون و دیابت حایز اهمیت است.
وی در نشستی که با پزشکان هر دو مرکز خدمات جامع سلامت داشت، رضایت خود را از نحوه ارائه خدمات بیان کرده و گفت: پزشکان به عنوان مسئول تیم سلامت نقش کلیدی در بیماریابی بیماران دارند و می‌توانند در ارتقای شاخص‌های بهداشتی تاثیرگذار باشند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بازدید از بخش‌های اورژانس و بستری مردان و زنان این مراکز اظهار داشت: ارایه خدمات  با کیفیت در این بخش‌ها می‌تواند تضمین کننده سلامت جامعه باشد.
وی بر تجهیزات و استانداردسازی  فضای فیزیکی بخش‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/ س.غ/ ۳۰۳۰