عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

اعضاء هیات بورد گروه قلب وزارت بهداشت از دانشگاه بازدید کردند

اعضاء هیات بورد گروه قلب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه مورخ ۹/۲/۹۸ از گروه قلب دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه، این بازدید به منظور امکان سنجی ظرفیت های دانشگاه در خصوص جذب و تربیت دانشجو در مقطع دستیاری رشته قلب صورت گرفت.

رییس دانشگاه در نشست با اعضاء هیات بورد قلب وزارت بهداشت، از همکاری تمامی اعضای این گروه، تشکر و قدردانی کرد.

اعضاء هیات بورد قلب وزارت متبوع ضمن تشکر و قدردانی و ارزیابی از همکاری اعضای این گروه، مدیران و مسئولان دانشگاه جهت بازدید، دیدگاه خود را نسبت به گروه آموزشی قلب  در خصوص پذیرش و آموزش دانشجوی مقطع دستیاری اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست معاون آموزشی دانشگاه، سرپرست و مدیران دانشکده پزشکی و اعضای هیات علمی گروه قلب دانشگاه با اعضاء هیات بورد وزارت متبوع، مسایل  پیش روی گروه قلب به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .

دکتر حسن رجبی مقدم عضو هیات علمی گروه جراحی قلب نیز در این نشست، در رابطه با سابقه گروه، اهمیت این رشته، اعضای هیات علمی، امکانات گروه و همچنین توجه و پشتیبانی دانشگاه و دانشکده توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

یادآور می شود: دکتر محمد اسد پور پیران فر، دکتر حمید صانعی، دکتر حسین ترکمن و دکتر ریحانه زوار  اعضاء هیات بورد، از امکانات و فضاهای آموزشی و تحقیقاتی گروه و مراکز مرتبط با گروه قلب در بیمارستان بهشتی بازدید به عمل آوردند.