عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به پویش «بهار همدلی» پیوست


دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به پویش «بهار همدلی» پیوست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر ایلامی با هدف حمایت از اهالی مناطق سیل‌زده و جبران خسارت بازسازی منازل تخریب‌شده در این مناطق به پویش «بهار همدلی» پیوست و از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار پیوستن به این پویش ملی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی پویش «بهار همدلی» با هدف ساختن مناطق سیل زده از سوی جامعه علوم پزشکی را هوشمندانه دانست و گفت: براساس مصوبه ستاد گرامی‌داشت هفته سلامت دانشگاه، هزینه برنامه‌های هفته سلامت استان به سیل ‌زدگان اختصاص یافت.

دکتر اورنگ ایلامی با اشاره به اینکه در هفته سلامت امسال تنها به فعالیت‌های تبلیغی و آموزشی مرتبط با شعار هفته سلامت اکتفا کردیم، عنوان کرد: هزینه حاصل از صرفه جویی برنامه‌های این هفته برای خرید اقلام سلامت محور مورد نیاز هموطنان مناطق سیل زده کشور اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز مکان‌هایی برای دریافت کمک‌های مردمی و پرسنل دانشگاه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده و فعالیت‌های صورت گرفته مرتبط در این مناطق آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/