عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی تابعی: توجه به معنویات و پرهیزکاری موجب تعمیق روحیه ی دینداری می شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی تابعی: توجه به معنویات و پرهیزکاری موجب تعمیق روحیه ی دینداری می شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ضروری ترین وظیفه ی هرکدام از ما در ماه مبارک رمضان که ماه برگزیده خداست، خودسازی در پرتو خداشناسی است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی تابعی در ادامه با اشاره به اینکه دین مبین اسلام و مجموعه ی احکام حیات بخش آن برای رهاندن انسان ها از دام خواسته های حقیر جسمانی و حیوانی است، گفت: ماه مبارک رمضان سرور ماه ها و ماه نزول قرآن و بنا بر فرمایشات رسول گرامی اسلام (ص) ماهی است که خداوند متعال همه ی خوبی ها و حسنات را چندین برابر می کند و بدی ها را محو می گرداند. لذا باید همه ی ما تلاش کنیم جان هایمان را از غبار آلودگی بشوییم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان در ادامه با تأکید بر اینکه باید خود را برای بهره گیری تمام عیار از برکات ارزشمند این ماه مهیا کنیم، گفت: همه ی دستورات دین مبین اسلام در حقیقت مانند صیقلی است که جان مسلمانان را جلا می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی تابعی در ادامه به مناسبت های مهم و درس آموز ماه مبارک رمضان مانند میلاد امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امیرمؤمنان حضرت علی (ع) و لیالی قدر گفت: خالصانه باید از این فرصت ارزشمند خودسازی استفاده کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همچنین اهمیت توجه به معنویات و روحیه ی دینداری و پرهیزکاری و تعمیق فرهنگ دینی و مبانی مذهبی و اصول دینی به ویژه در قشر جوان دانشجو را یاد آور شد و گفت: باید با همت و کار مضاعف و روحیه ی جهادی نسبت به تربیت منابع انسانی شایسته در دانشگاه ها تلاش کنیم و اطمینان داشته باشیم که نیروی انسانی متعهد به اخلاق اسلامی و پرورش یافته در پرتو معنویات الهی خدمتگزاران لایقی برای کشورمان خواهند بود. و قطعاً تربیت چنین نیروهایی در دانشگاه ها توان مقابله ی مارا با اهداف نظام سلطه و تهاجم فرهنگی بیگانگان بسیار تقویت می کند.