عمومی | مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل

با حضور آیت الله سلیمانی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و مسئولان استانی و شهرستان برگزار گردید یادواره ۳۳ شهید والامقام مرکز آموزش عالی شهید ...

روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ در آستانه روز معلم این مراسم معنوی به همت بسیج دانشجویی مرکز با همکاری و همدلی کلیه مسئولین و دانشجویان به صورت استانی و با حضور حداکثری به نحوه شایسته برگزار گردید.

به رسم هر سال جهت ارج نهادن  به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهیدان والامقام دانشجو معلم و استاد مرکز آموزش عالی شهید رجایی بابل ،  امسال نیز به حول و قوه الهی مراسم  بسیار ملکوتی و روحانی در سالن همایش سید العلماء با حضور مهمانان بسیار ویژه با جلال و شکوه مثال زدنی برگزار گردید.

حضرت آیت الله سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری ،  جناب آقای دکتر نجفی نماینده محترم مجلس و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی  ، آقای ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل ،  حجت الاسلام دکتر مرادیان نماینده محترم دفتر نهاد رهبری دردانشگاه فرهنگیان  استان مازندران،  جناب سرهنگ رمضانی فرمانده  سپاه ناحیه بابل و  جمعی از روسای ادارات و دستگاه های دولتی در این مراسم حضور به هم رساندند.

زینت بخش یادواره ، حضور پرخیروبرکت خانواده معظم شهدای مرکز به همراه دانشجو معلمان دختر و پسر از پردیس ها و مراکز  دانشگاه فرهنگیان استان مازندران بوده است .

در حاشیه این مراسم گروه فرهنگی فاطمیون با برپایی نمایشگاه  آثار فرهنگی راعرضه نمودند .

در این یادواره دو غرفه نیز بر پا گشت که یکی متعلق به اکیپ اعزامی  هلال احمر شهرستان بابل  (با هماهنگی کانون  دانشجویی هلال احمر مرکز ) و دیگری غرفه سلامت و ایستگاه مطالعه بوده که مورد استقبال عمومی  قرار گرفت .

از بخش های متنوع این یادواره می توان به سخنرانی ، پخش کلیپ ، مداحی ، بیان خاطره و تقدیر از خانوادهای معظم شهدا نام برد .