عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رویداد ایده پروری و کار آفرینی با موضوع پرستاری، مامایی، اتاق عمل و فوریت های پزشکی برگزار می شود

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری رویداد ایده پروری و کار آفرینی با موضوع پرستاری، مامایی، اتاق عمل و فوریت های پزشکی در تیر ماه سال جاری خبر داد.

دکتر مجتبی سنکیان در گفتگو با وب دا اظهار کرد: رویداد ایده پروری و کار آفرینی که در حوزه پرستاری، مامایی، اتاق عمل و فوریت های پزشکی است توسط مدیریت توسعه فناوری سلامت و با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی و گروه ایران بنیان (شرکت همیاران اندیشه ایرانیان خلاق) برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود و تمامی اعضای اعضای هیات علمی، پرسنل دانشگاه و دانشجویان می توانند در آن شرکت نموده و ایده های خود را ثبت کنند.

وی زمان اجرای این رویداد مهم کارآفرینی را  ۲۲ لغایت ۲۴ تیر ماه سال جاری عنوان و خاطر نشان کرد: برگزاری این رویداد علمی فرصتی طلائی برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال در حوزه پرستاری و مامایی به شمار می رود و  علاقمندان تا پانزدهم تیرماه سال جاری می توانند ایده های خود را به نشانی www.metacell.ir ارسال نمایند.

دکتر سنکیان  در خصوص موضوعات دریافت ایده  تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند درموضوعاتی همچون پیشگیری ،ارتقا خود مراقبتی،خدمات مراقبت در منزل،روش های طب مکمل و جایگزین و طراحی و ساخت تجهیزات خدمات محور بالینی ایده های خود را مطرح و ارائه کنند.

وی افزود: مجوز ورود  و استفرار در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، بهره مندی از تسهیلات مالی و بلا عوض جهت رتبه های برتر از جمله جوایز و تسهیلات برگزیدگان این رویداد علمی است.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند به منظور آشنایی بیشتر در پیش رویداد که ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در سالن جرجانی واقع در دانشکده پرستاری برگزار خواهد شد شرکت نمایند .

{jcomments on}