عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

هفته سراهای دانشجویی ۹۸ گرامی باد

رییس محترم استان

ورییس محترم دانشکده / آموزشکده فنی و حرفه ای/ کشاورزی / تربیت بدنی

با سلام و احترام

پیرو بخشنامه شماره ۸۵۵ / ۵۱۰/ ۲۵ مورخ  ۲۸/ ۱ / ۹۸هفته سراهای دانشجویی با شعار " سراهای دانشجویی عرصه نوآوری، مهارت محوری و رونق تولیدات دانشجویی" از تاریخ ۹۸/۲/۷ لغایت ۹۸/۲/۱۳ آغاز گردید .

نظر به اینکه دانشگاه از طرح‌ها و ابتکارات نو و ارزنده و همچنین تجربیات موفق و برتر مراکز تابعه تقدیر خواهد کردو نسبت به معرفی افراد موفق به وزارت متبوع به منظور تقدیر در جمع معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات و آموزش عالی اقدام خواهد نمود ؛انتظار می رود گزارش اقدامات انجام شده در قالب لوح فشرده به تفکیک روزهای هفته خوابگاه ها به صورت مصور با فرمت Word به شرح زیرحداکثر تا ۹۸/۰۲/۳۰ به این معاونت ارسال شود. ضروری است ؛ تصاویربه منظور کیفیت و وضوح بالا با فرمت jpeg  ذخیره شوند.

  • برنامه های هفته سراهای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه­ای در دو محور الزامی و پیشنهادی به شرح زیر اعلام  می شود:

برنامه های الزامی :

  1. نظر به اقدام ارزنده و قابل تحسین همکاران ارجمند در مراکز تابعه در راستای  اجرای طرح تحول در خوابگاه ها ، تجمیع وصنعتی سازی سلف سرویس(  بازسازی فضاها ، تعمیرات  و تجهیزات ) ضروری است تمامی فعالیت‌های انجام شده در خوابگاه و سلف سرویس به روایت تصویر ونمودار هزینه کرد  به  ترتیب قبل از تعمیر ،حین تعمیر ، ومرحله نهایی وانجام تعمیرات و یا خرید تجهیزات در ابعاد و اندازه متحدالشکل  (حداقل، سایز ) با ذکر نوع فعالیت ، نام آموزشکده، تاریخ اقدام  و .....در نمایشگاهی در مرکز استان در معرض دید دانشجویان و بازدیدکنندگان قرار گیرد .
  2. نظر به ارزش فعالیت و اهمیت  تبیین موضوع  برای دانشجویان وهمچنین  به منظور جذب مشارکت  ومساعدت از نهادهای مسئول در استان ترتیبی اتخاذ گردد تا نمایندگان  و .مسولین از نمایشگاه مذکور بازدید کنند .

نحوه انتخاب مراکز براساس عملکرد :

  1. روسای محترم استانی براساس اعلام نظر تیم داوری نسبت به معرفی مراکز منتخب با الویت مراکزی که علاوه بر تخصیص منابع اعتباری از ظرفیت های دیگر بر اساس مستندات برای ارتقا خوابگاه وسلف سرویس استفاده نموده باشد حداکثر تا ۳۰/۲/۹۸ اقدام نمایند .
  2. ستاد مرکزی نظر برعملکرد افراد  موثر در ارتقا،اعم از روسا محترم  ، معاونین ارجمند و همکاران گرانقدر به نحو احسن در مراسم رسمی تقدیر خواهد نمود
  • افتتاح رسمی کارگاه های مهارت افزایی دانشجویی با حضور مسولین  به ویژه برای مراکز دارای مجوز با درج نام کارگاه ...........و عنوان طرح فراغت،مهارت ،درآمد
  • فراخوان جذب ایده­های نو همکاران و دانشجویان  با رویکرد رونق تولید
  • اجرای طرح «پویش مهر ماندگار» در بین دانشجویان
  • جذب خیرین در حمایت از دانشجویان مناطق سیل زده
  • بخشنامه به پیوست ایفاد می گردد .