عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

سیاست های پژوهشی دانشگاه در سال ۱۳۹۸- مصوب شورای پژوهشی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، سیاست های پژوهشی دانشگاه در سال ۱۳۹۸- مصوب شورای پژوهشی دانشگاه ابلاغ گردید. اهم این سیاستهای حماتی در چهار محور زیر تبین میگردد که پژوهشگران محترم  و اساتید گرانقدر می توانند برای اطلاع مبسوط از ریز این مصوبه به لینک مندرج در پایان خبر مراجعه نمایند.
  1. منظور چابک سازی فرآیندهای مربوط به حمایت مالی از تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، همانند سال گذشته، روند اعطای اعتبار پژوهشی (گرنت) به دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی فاقد ردیف بودجه مستقل، جایگزین پروسه قبلی حمایت ستاد معاونت در قالب طرح تحقیقاتی و یا طرح پایان نامه خواهد بود.
  2. اعتبار پژوهشی به دانشکده ها، مراکز تحقیقاتی فاقد ردیف بودجه مستقل، کمیته تحقیقات دانشجویی و تیم های پژوهشی بر اساس امتیاز و سهم مشارکت آن واحد در نتایج ارزشیابی دانشگاه در سال ۱۳۹۶ (مطابق سهم مشارکت در مقالات نمایه شده Scopus در سال ۲۰۱۷) تخصیص خواهد یافت.
  3. دانشکده ها، مراکز تحقیقاتی فاقد ردیف بودجه مستقل، کمیته تحقیقات دانشجویی و تیم های پژوهشی مجازند در قالب سقف اعتبارات پژوهشی خود نسبت به پذیرش طرح های تحقیقاتی یا طرح های پایاننامه در سال ۹۸، اقدام نمایند. پرداخت کلیه هزینه های این طرح ها، از محل اعتبارات واحد مربوطه خواهد بود.
  4. بدیهی است در خصوص مشارکت مراکز تحقیقاتی با بودجه مستقل با سایر مراکز در پذیرش طرح های تحقیقاتی یا طرح های پایاننامه ها، پرداخت ها فقط از از طریق معاونت تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت و مراکز با بودجه مستقل می توانند سهم مشارکت را به سرجمع اعتبارات مرکز یا دانشکده مربوطه به حساب معاونت تحقیقات و فناوری واریز نمایند.
برای دریافت کل سیاست های پژوهشی دانشگاه در سال ۱۳۹۸- مصوب شورای پژوهشی دانشگاه کلیک نمایید.