عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزددر سال ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد:
اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در سال ۱۳۹۸، برگزار گردید.

صورت جلسه شورای پژوهش و فناوری مرکز

پیرو هماهنگی ودعوت نامه ی مورخ۹۸/۱/۱۹ به عمل آمده اولین جلسه شورای پژوهش و فناوری مرکز در سال ۹۸ مورخ ۹۸/۱/۲۴ ساعت ۹ صبح در سالن جلسات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی با حضور ریاست مرکز، معاونین و مسئولین بخش­ها و ایستگاه­ها برگزار گردید. ابتدا تلاوت قرآن کریم توسط آقای مهندس خواص و سپس آقای دکتر سیدعلی طباطبایی ریاست محترم مرکز سال جدید و اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند

دستور جلسه: با توجه به تصمیمات جلسه­ ی اسفندماه مدیران سازمان تحقیقات با رییس و معاونین مرکز، مقرر شد:

- با عنایت به این­که موسسات در سال ۹۸ تفاهم­ نامه به صورت مستقل با بخش­های تحقیقاتی مرتبط خواهند بست( تفاهم نامه در هفته آینده منعقد می­گردد)، لذا معاونت­ پژوهشی به صورت مجزا با بخش­های تحقیقاتی(به ترتیب حروف الفبا) تشکیل جلسه داده و در رابطه با  طرح­های ملی و مستقل در دست اجرا  و اعتبار مورد نیاز تصمیم گیری نمایند.

-  سازمان تحقیقات مراکز را موظف نموده است که هیچ طرحی، ملزم به اجرا در مراکز نیست مگر بودجه­ ای به آن اختصاص یافته باشد. همچنین اجاره جزء در آمد های بخش محسوب نمی شود و در ردیف اعتبارات کلی مرکز در نظر گرفته­ می­شود.

- در ادامه ضمن توضیح مسئولین بخش­ها در خصوص گزارشات معوقه مقرر شد در اسرع وقت پیگیری لازم انجام و از حالت معوق خارج شود.

- در خصوص احکام صادره جهت ماموریت؛ تاکید گردید؛ حکم ماموریت خارج از استان کلیه پرسنل حتما به امضای ریاست مرکز رسیده باشد، همچنین احکام ماموریت داخلی معاونین و روسای بخش­ها نیز توسط رییس مرکز باید امضا شود و بر حضور و غیاب همکاران بخش­ها توسط روسای بخش ها نظارت بیشتری صورت پذیرد.



روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد