عمومی | دانشگاه تهران

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» در دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت دانشجویی ، به‌‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی دانشجویان در جهت ترویج فرهنگ سلامت و ایمنی، جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» از سوی اداره کل بهداشت و درمان و اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و در آئین اختتامیه جشنواره از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای نقدی تقدیر به‌عمل خواهد آمد.
ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، ایمنی و بهداشت خوابگاه‌های دانشجویی، ایمنی و بهداشت بوفه‌ها و رستوران‌ها، ایمنی و بهداشت اردوها و سفرهای دانشگاهی و حفظ محیط‌زیست و دانشگاه سبز را می‌توان از محورهای این جشنواره برشمرد.
دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران (دانشگاه‌های منطقه یک وابسته به وزارت علوم) می‌توانند آثار هنری خود را در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، طراحی و نقاشی، از تاریخ ۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران و یا به نشانی الکترونیک hsefestival@ut.ac.ir ارسال کنند.
ایمنی و بهداشت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و بوفه‌ها و رستوران‌ها از جمله موضوعات حائز اهمیت در این زمینه محسوب می‌شوند. امید است پرداختن به سلامت، ایمنی و محیط زیست در دانشگاه‌ها از دریچه نگاه هنر بستری مناسب برای ارتقای سطح سلامت دانشگاهیان و بهبود شاخص‌های ایمنی و زیست‌محیطی را در دانشگاه‌ها فراهم آورد.
شیوه نامه اولین جشنواره فرهنگی هنری «ایمنی، بهداشت و محیط زیست» را از اینجا دریافت کنید.
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌های اینترنتی https://ut.ac.ir ، http://student.ut.ac.ir و http://cultural.ut.ac.ir مراجعه کنند.