عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رییس دانشگاه: قبول مسئولیت در حوزه سلامت فرصتی برای ادای دین نسبت به مردم و نظام است

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: قبول مسئولیت فرصتی برای ادای دین نسبت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش وب دا، دکتر محمد رضا دارابی در مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: حوزه سلامت، حوزه ای بسیار سنگین و پرمسئولیت است و کسانی که مسئولیت در این حوزه را می پذیرند در واقع از بسیاری از امور رفاهی، مالی و آسایشی خود می گذرند.

وی با اشاره به اقدامات مهم و تاثیر گذار انجام شده در حوزه بهداشت  به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار در سال های اخیر اظهار کرد: تلاش های صورت گرفته در این مدت موجب شده است در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ردیف دانشگاه  های برتر در حوزه بهداشت باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مشهد مقدس بیشترین میزان جمعیت حاشیه نشین را در سطح کشور داراست تصریح کرد: علاوه بر حوزه سلامت، تمامی سازمان های مرتبط باید برای رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر مشهد تلاش کنند تا خدمتی در خور شان ساکنان این مناطق ایجاد شود.

دکتر محمد رضا دارابی با بیان اینکه خراسان رضوی استانی پهناور از نظر پراکندگی جغرافیایی است و ۱۴ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارد اظهار کرد: پس ازپیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی شده است تا خدمات به شکل مطلوبی به مردم ارائه شود و ارتقاء شاخص های بهداشتی و توسعه زیر ساخت ها و خدمات در این حوزه گواه این مسئله است.

وی با بیان اینکه دکتر حمید رضا بهرامی " معاون سابق بهداشتی دانشگاه" عنصری فعال و تاثیر گذار در عرصه خدمت به ویژه در حوزه بهداشت محسوب می شوند خاطر نشان کرد: صداقت، خلوص و پشتکار از ویژگی های بارز دکتر بهرامی است و تلاش شد در انتخاب جایگزین ایشان نیز این شاخص ها مورد توجه و اولویت قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر لزوم انتقال تجربیات برای پیشبرد اهداف در تمامی حوزه ها به ویژه در حوزه بهداشت اظهار امیدواری کرد: ثبت و انتقال تجربیات در حوزه های مدیریتی ضمن افزایش موفقیت در دستیابی به موفقیت زمینه گسترش خدمات را نیز گسترش می دهد.

در پایان این مراسم از تلاش های ارزنده دکتر حمید رضا بهرامی در دوران تصدی مسئولیت، قدردانی و دکتر مهدی قلیان اول را به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شد.

{jcomments on}