عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

ششمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهیدبهشتی- ۵ تیرماه ۹۸- دانشگاه شهیدبهشتی

خواهشمند است مبلغ ثبت نام را از طریق سامانه الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی به آدرس [لینک آدرس] واریز نمایید، و اطاعات مربوطه شامل شماره پرداخت و همچنین تصویر فیش پرداختی را از طریق پروفایل کاربری بخش ثبت نام برای دبیرخانه همایش ارسال نمایید، برای اطلاع از میزان هزینه پرداختی خود با توجه به نوع ثبت نام، نوع و تعداد مقالات پذیرفته شما، کارگاه و تعداد گواهی اضافه در بخش ثبت نام پروفایل کاربری می توان پس از تکمیل اطلاعات و فیلدهای خواسته شده میزان هزینه پرداختی را مشاهده نمایید.
۱- هزینه ثبت نام (با ارائه مقاله) شامل پذیرایی، بسته همایش و گواهی شرکت در همایش می باشد.
۲- شرکت کنندگان آزاد نیز از همان بخش ثبت نام موجود در پروفایل کاربری اقدام به ثبت نام نمایند تا از تسهیلات همایش شامل پذیرایی و گواهی شرکت در همایش بهره مند شوند.
۳- عدم پرداخت وجه ثبت نام، به معنای انصراف از پذیرش مقاله محسوب می گردد.
۴- در صورت عدم حضور برای ارائه سخنرانی و نصب پوستر، پذیرش صورت نگرفته و گواهی شرکت نیز صادر نخواهد شد. راهنمای پرداخت: شما می توانید از [لینک آدرس] وارد سامانه پرداخت الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی شوید و پس از وارد کردن اطلاعات شخصی در قسمت واحد دریافت کننده وجه، دانشکده علوم ورزشی و تندرستی را انتخاب نمایید و پس از آن در قسمت موضوع واریز وجه، همایش ورزشی ۹۸ را انتخاب نمایید.

شرکت کننده آزاد
آزاد یک نفر - ریال
شرکت کننده آزاد (بالاتر از ۱۰ نفر) - ریال
شرکت کننده آزاد (بالاتر از ۲۰ نفر) - ریال
کارگاه - ریال
ارائه دهنده مقاله
سخنرانی - ریال
پوستر - ریال
مقاله دوم - ریال
کارگاه - ریال