عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد

توانایی پایان نامه های دانشجویی در حل معضلات شهرستان

محمد باقری در دیدار با بخشدار مرکزی شهرستان برخوار گفت: تعاملات بسیار خوبی با ادارات شهرستان در زمینه های علمی برقرار شده است وامیدواریم حمایت های شما زمینه ساز فعالیت ها و تعاملات بیشتر شود. نگرش دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد نسبت به معضلات و مشکلات شهرستان در حل این مسائل با رویکرد علمی و اثر گذاری مثبت است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با اشاره به سیل ویرانگر اخیر افزود: یک طرح مطالعاتی در سال ۱۳۹۶ با شهرداری شاپور آباد برای رفع آب های سطحی بسته شد که این موضوع یعنی دفع آب های سطحی امروز چالش بسیار جدی برای کشور شده است. این طرح می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و این دانشگاه ها هستند که می توانند در این مباحث به صورت علمی و جدی ورود پیدا کنند.
وی با اشاره به رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد دولت آباد اظهار کرد: مقاطع تحصیلی تکمیلی این دانشگاه مانند برق،معماری،طراحی شهری و دیگر رشته ها بسیار می تواند در حل معضلات شهرستان مثمر ثمر باشد. بسیاری از این مشکلات در پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی است.
خدایی با اشاره به نقش پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در شهرستان برخوار گفت: واحد دولت آباد در بین دانشگاه های شهرستان به صورت مستمر و کاربردی در جلسات،برنامه ها و برنامه ریزی های شهرستان حضور فعال داشته است. تعاملی که واحد دولت آباد با بخشداری مرکزی شهرستان دارد در سطح بسیار خوب و سازنده ای است.
بخشدار مرکزی شهرستان برخوار با اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد افزود: پتانسیل بسیار مناسبی به لحاظ رشته، فصل اموزشی و کارگاهی و آزمایشگاهی و اساتید در این دانشگاه وجود دارد و افتخار می کنم که دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد هستم.
وی با اشاره به مرتبط بودن رشته تحصیلی با کار خود اظهار کرد: متاسفانه آفتی که دامن گیر سیستم اداری ها شده است، به کارگیری افراد در پست های غیرتخصصی و غیر مرتبط با مدرک تحصیلی است. خدایی افزود: بخشداری مرکزی شهرستان برخوار آمادگی دارد در هر زمینه ای که مورد نیاز است مانند برطرف کردن موانع ارتباط با صنعت شهرستان و هماهنگی جلسات با شهرداری ها بیشترین همکاری و کمک را ارائه دهد.