عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد

تلاش در جهت حل مسائل شهرستان با رویکرد علمی

محمد باقری با تبریک اعیاد شعبانیه در این دیدار گفت: با شروع فصل جدید دانشگاه آزاد اسلامی امیدواریم بتوانیم با سعی و تلاش همکاران دانشگاه را به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی تبدیل کنیم. با تلاشهای همکاران در سال ۹۸ امیدواریم اولین مرکز رشد و فناوری و همینطور اولین مرکز تحقیقات آجر در سطح استان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد افتتاح شود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با اشاره به تلاش های صورت گرفته مستمر در ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ارتباط با مراکز صنعتی شهرستان افزود: تلاش می کنیم با کمک مسئولین و با توجه به ظرفیت های شهرستان یک نمایشگاه دائمی ارتباط با صنعت ایجاد کنیم.وی همچنین ابراز امیدواری کرد با نگاه مطلوب مسئولین شهرستان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به عنوان قوه عاقله شهرستان، رویکرد علمی در حل مسائل شهرستان جدی تر دنبال شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی امام جمعه شهرستان برخوار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به سیل اخیر کشور گفت: بسیاری از هموطنان به واسطه این سیل دچار مشکل و گرفتاری شده اند اما این گرفتاری ها ختم به خیر خواهد بود و ان شاءالله رونق تولید شکل خواهد گرفت. مطمئنا با برکات و الطاف خداوند در سال ۱۳۹۸ بحث اقتصادی نیز در کشور بهتر خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی واحد، امام جمعه شهرستان برخوار در ادامه این دیدار بر تسهیل ایجاد فضای مناسب در جهت ارتباط صنعت شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد توسط دفتر امام جمعه تاکید کرد.