عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

آموزش و بازدید کودکان مدارس و مهد کودکها از اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویر احمد


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بو یراحمد عنوان کرد: جهت فرهنگ خود امدادی و کمک خواهی از اورژانس ۱۱۵ کودکان مدارس و مهد کودک ها از امبولانس و تجهیزات پزشکی  اورژانس بازدید کردند.

به گزارش روابط روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویر احمد؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه شعار هفته سلامت امسال مراقبتهای اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی است  و نیز  تاکید سازمان اورژانس کشور مبنی بر اهمیت فرهنگ سازی خود امدادی و کمک خواهی از اورژانس ۱۱۵  بازدید مدارس و مهد کودکها  از آمبولانس های ۱۱۵ در هفته سلامت صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت  این موضوع  در هفته سلامت  بازدید کودکان مدارس ابتدایی و مهد کودکها از پایگاههای اورژانس در راس کاری اورژانس و کارشناسان آموزشی این مرکز قرار گرفت.

پوران فرد مطرح کرد: در این بازدیدها  کارشناسان اموزشی ضمن آموزش و ارایه  محتواهای  آموزشی نقاشی  در قالب (رنگ آمیزی و  کاردستی اورژانس۱۱۵) که از قبل توسط سازمان اورژانس کشور ارسال شده بود به مهد کودک ها و دانش آموزان داده شد و از این طریق نبست به فرهنگ سازی و امدادخواهی کودکان و اورژانس ۱۱۵ پرداخته شد.

به گزارش وب دا؛ هفته سلامت از یک الی ۷ اردیبهشت برگزار می شود.